Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ferreiro, Fátima"'
Publikováno v:
In Journal of Adolescence January 2014 37(1):73-84
Publikováno v:
Arte, Individuo y Sociedad; Vol 33 No 1 (2021); 259-281
Arte, Individuo y Sociedad; Vol. 33 Núm. 1 (2021); 259-281
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Arte, Individuo y Sociedad; Vol. 33 No. 1 (2021); 259-281
Arte, Individuo y Sociedad; Vol. 33 Núm. 1 (2021); 259-281
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Arte, Individuo y Sociedad; Vol. 33 No. 1 (2021); 259-281
Design methods with open-type approaches are better adapted to changing and highly complex situations. Furthermore, a multitude of methodologies based on flexibility and user involvement coexist in learning this type of design approach. Here we prese
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::51fbbce2297f51601a6a58029c3b215a
https://revistas.ucm.es/index.php/ARIS/article/view/68151
https://revistas.ucm.es/index.php/ARIS/article/view/68151
Autor:
Ferreiro, Fátima1 (AUTHOR), Seoane, Gloria2 (AUTHOR), Senra, Carmen1 (AUTHOR) carmen.senra@usc.es
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology. May/Jun2011, Vol. 40 Issue 3, p500-505. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.