Zobrazeno 1 - 10
of 248
pro vyhledávání: '"Ferreira, Elisabete"'
Publikováno v:
Educação, Vol 38, Iss 2, Pp 280-288 (2015)
Este trabalho tem como objetivo destacar o processo de ensino e aprendizagem no ensino superior (ES) como um espaço privilegiado para a (re)afirmação da autonomia acadêmica e construção da autonomia profissional. Para tanto, congrega uma reflex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c46f73883f24965bd6c29a743a2e822
Autor:
Eterno Fileti, Eudes, Voroshylova, Iuliia V., Ferreira, Elisabete S.C., Natália D.S. Cordeiro, M., Malaspina, Thaciana
Publikováno v:
In Journal of Molecular Liquids 1 September 2024 409
Publikováno v:
In Transportation Research Part D August 2024 133
Publikováno v:
In Surfaces and Interfaces March 2024 46
Autor:
Ferreira, Elisabete
Cohesive devices such as anaphoric reference play an important role in written discourse. This thesis investigates the extent to which the anaphoric demonstratives this and these are used as determiners (‘attended’) or pronouns (‘unattended’)
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-30220
Publikováno v:
In Transportation Research Procedia 2024 78:143-150
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferreira, Elisabete
The increasing interest in how stance is expressed specifically in academic writing in English has generated extensive research in the past decades. Focusing on the grammatical marking of stance, this comparative study investigates the use of stance
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-28870
Publikováno v:
Repositório Institucional da UnBUniversidade de BrasíliaUNB.
Dissertação (mestrado)—Universidade de Brasília, Instituto de Letras, Departamento de Linguística, Português e Línguas Clássicas, Programa de Pós-Graduação em Linguística, 2017.
Submitted by Raquel Almeida (raquel.df13@gmail.com) on
Submitted by Raquel Almeida (raquel.df13@gmail.com) on
Externí odkaz:
http://repositorio.unb.br/handle/10482/24453
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.