Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Ferrari, Micaela"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias; Vol. 14 Núm. 1 (2020); 13-27
Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias; Vol. 14 No. 1 (2020); 13-27
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias; Vol. 14 No. 1 (2020); 13-27
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
The Brand is the foundation of good trademark; this is one of the most important intangible attributes of a company. Currently branding is not simply a strategy to identify and differentiate the product, but the semiotic fuel that drives corporate id
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::8e74a0ecda77e68663ace4e5841e025a
https://revistas.ucm.es/index.php/PEPU/article/view/67142
https://revistas.ucm.es/index.php/PEPU/article/view/67142
Autor:
Demétrio da Silva, Vinícius, Ferrari, Micaela Dani, Brandalise, Rosmary Nichele, Benvenutti, Edilson Valmir, Schrekker, Henri Stephan, Amico, Sandro Campos
Publikováno v:
Fibers & Polymers; Apr2021, Vol. 22 Issue 4, p1180-1188, 9p