Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Ferrari, Enzo"'
Publikováno v:
In Journal of Environmental Psychology June 2024 96
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2022, Vol. 24, Issue 4, pp. 948-968.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-09-2021-0380
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2022, Vol. 24, Issue 1, pp. 160-178.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-09-2021-0379
Autor:
Fuertes-Prieto, Miguel Ángel1 (AUTHOR) fuertes@usal.es, Ferrari, Enzo1 (AUTHOR), Eugenio-Gozalbo, Marcia2 (AUTHOR), Ruiz, Camilo1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Research in Geographical & Environmental Education. Nov2024, p1-17. 17p. 3 Illustrations, 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferrari, Enzo David1 ferrarienzo@agro.unlpam.edu.ar, Girotti, Darío2
Publikováno v:
Semiárida. Revista de la Facultad de Agronomía UNLPam. jul-dic2023, Vol. 33 Issue 2, p57-64. 8p.
Publikováno v:
Open Agriculture, Vol 3, Iss 1, Pp 38-45 (2018)
The estimation of genetic parameters such as heterosis (Mh), heterobeltiosis (Hh), general combining ability (GCA) and specific combining ability (SCA) allows inferences about the predominant action of the genes, indicates the appropriate selection s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cebce4390178470fa7a1622799c280ab
Autor:
Ferrari Enzo David, Ferreira Víctor Aníbal, Grassi Ezequiel Martín, Picca Aurora María Teresita, Paccapelo Héctor Antonio
Publikováno v:
Open Agriculture, Vol 3, Iss 1, Pp 25-31 (2018)
Triticale (x Triticosecale Wittmack) is a cereal used in Argentina as a winter seasonal pasture or feeding grain. Efforts made on breeding have led to varieties with potential grain yield similar or greater than with wheat. The aim of this study was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49514df55ab6401aa28859300c3bbbc5
Publikováno v:
Journal of New Approaches in Educational Research; 2024, Vol. 13 Issue 1, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.