Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Fernström, Maria"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernström, Maria
Publikováno v:
Online.
Diss. (sammanfattning) Stockholm : Karolinska institutet, 2007.
Härtill 4 uppsatser.
Härtill 4 uppsatser.
Externí odkaz:
http://diss.kib.ki.se/2007/978-91-7357-059-6/
Autor:
Andersson, Johanna, Fernström, Maria
Bakgrund: I dagens föränderliga omvärld med snabba förändringar inom teknologi och marknadsförhållanden krävs flexibilitet för att överleva som organisation. I dag efterfrågas flexibla medarbetare med bred kompetens snarare än specialiste
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-2782
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernström, Maria1 (AUTHOR) maria.fernstrom@gih.se, Fernberg, Ulrika2 (AUTHOR), Hurtig-Wennlöf, Anita2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Public Health. 11/16/2020, Vol. 20 Issue 1, p1-11. 11p. 5 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Heiland, Emerald G., Kjellenberg, Karin, Tarassova, Olga, Fernström, Maria, Nyberg, Gisela, Ekblom, Maria M., Helgadottir, Björg, Ekblom, Örjan
Publikováno v:
Trials
Trials, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Trials, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Background Physical activity breaks are widely being implemented in school settings as a solution to increase academic performance and reduce sitting time. However, the underlying physiological mechanisms suggested to improve cognitive function from
Autor:
Heiland, Emerald G, Kjellenberg, Karin, Tarassova, Olga, Fernström, Maria, Nyberg, Gisela, Ekblom, Maria, Helgadóttir, Björg, Ekblom, Örjan
BACKGROUND: Physical activity breaks are widely being implemented in school settings as a solution to increase academic performance and reduce sitting time. However, the underlying physiological mechanisms suggested to improve cognitive function from
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::a68581cd23df95542a8d9982b1be81a4
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:gih:diva-6901
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:gih:diva-6901
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.