Zobrazeno 1 - 10
of 233
pro vyhledávání: '"Fernandez Manjon, B."'
Publikováno v:
In Transplantation Proceedings January-February 2015 47(1):13-18
Publikováno v:
In Science of Computer Programming 2008 71(1):1-16
Autor:
Borro-Escribano, B., Martínez-Alpuente, I., Blanco, Á. del, Torrente, J., Fernández-Manjón, B., Matesanz, R.
Publikováno v:
In Transplantation Proceedings December 2013 45(10):3564-3565
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
IMS Learning Design (IMS-LD) is a specification to create units of learning (UoLs), which express a certain pedagogical model or strategy (e.g., adaptive learning with games). However, the authoring process of a UoL remains difficult because of the l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::4a1215b18354fcf074e9e95c013f957f
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/217861
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/217861
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.