Zobrazeno 1 - 10
of 697
pro vyhledávání: '"Fernandez Llimos, F"'
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning August 2024 16(8)
Autor:
Franco-Trigo, L. ⁎, Fernandez-Llimos, F., Martínez-Martínez, F., Benrimoj, S.I., Sabater-Hernández, D.
Publikováno v:
In Health policy October 2020 124(10):1083-1099
Autor:
Borba HHL, Wiens A, Steimbach LM, Tonin FS, Pedroso MLA, Ivantes CAP, Fernandez-Llimos F, Pontarolo R
Publikováno v:
Therapeutics and Clinical Risk Management, Vol Volume 13, Pp 59-64 (2017)
Helena HL Borba,1 Astrid Wiens,1 Laiza M Steimbach,1 Fernanda S Tonin,1 Maria LA Pedroso,2 Cláudia AP Ivantes,3 Fernando Fernandez-Llimos,4 Roberto Pontarolo1 1Pharmaceutical Sciences Postgraduate Research Program, Department of Pharmacy, 2Gastroent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13a265fa6f644c1e814f01ac687e614c
Publikováno v:
Pharmacy Practice, Vol 17, Iss 1, p 1502 (2019)
Selecting peer reviewers is a crucial stage of the editorial process that ensures the quality of scholarly publications. An alternative to selecting peer reviewers from data bases created with expressions of interest of volunteers consists in systema
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95149f41376148088f04d6ee1ab4c1a2
Objective: To assess the predictive value of prior carbapenem-resistant Acinetobacter baumannii (CRAB) and Pseudomonas aeruginosa (CRPA) colonization established in surveillance cultures for subsequent infection by these pathogens in ICU patients. Me
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1406::9b624d7a06db17b3a1a6f76f488520f9
https://hdl.handle.net/10216/150494
https://hdl.handle.net/10216/150494
Publikováno v:
In Anales de Pediatria February 2014 80(2):98-105
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.