Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Fernandez, Pablo Sebastian"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFGUniversidade Federal de GoiásUFG.
Submitted by Cláudia Bueno (claudiamoura18@gmail.com) on 2016-04-04T19:17:26Z No. of bitstreams: 2 Tese - Pablo Sebastian Moreira Fernandez - 2013.pdf: 4471811 bytes, checksum: 7a42c3c281a95358e16b551b1469aa9d (MD5) license_rdf: 23148 bytes, checksu
Externí odkaz:
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/5426
Publikováno v:
Repositório Institucional da UnicampUniversidade Estadual de CampinasUNICAMP.
Orientador: Wenceslao Machado de Oliveira Junior
Dissertação (mestrado) - Universidade Estadual de Campinas, Faculdade de Educação
Made available in DSpace on 2018-08-09T18:14:01Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Fernandez_PabloSebastianMore
Dissertação (mestrado) - Universidade Estadual de Campinas, Faculdade de Educação
Made available in DSpace on 2018-08-09T18:14:01Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Fernandez_PabloSebastianMore
Externí odkaz:
http://repositorio.unicamp.br/jspui/handle/REPOSIP/252028
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Essays of Geography; Vol. 8 No. 17 (2022): Dossiê Intersectionalities: between knowledges and spaces ; 39-58
Ensayos de Geografía; Vol. 8 Núm. 17 (2022): Dossier Interseccionalidades: entre saberes y espacios ; 39-58
Ensaios de Geografia; v. 8 n. 17 (2022): Dossiê Interseccionalidades: entre saberes e espaços ; 39-58
Ensaios de Geografia
Universidade Federal Fluminense (UFF)
instacron:UFF
Ensayos de Geografía; Vol. 8 Núm. 17 (2022): Dossier Interseccionalidades: entre saberes y espacios ; 39-58
Ensaios de Geografia; v. 8 n. 17 (2022): Dossiê Interseccionalidades: entre saberes e espaços ; 39-58
Ensaios de Geografia
Universidade Federal Fluminense (UFF)
instacron:UFF
This article proposes to discuss the school space as a stage for Geography contents that discuss Gender and Sexuality, emphasizing the spatial practices of LGBTQIA+ students. These, which by many components of the school community, are considered dev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::91b8c361aa41cce78db855205a416ffb
https://periodicos.uff.br/ensaios_posgeo/article/view/52304
https://periodicos.uff.br/ensaios_posgeo/article/view/52304
Autor:
Bonato, Luiz Gustavo, Dal Poggetto, Guilherme, Moral, Raphael Fernando, de Carvalho Vale, Brener Rodrigo, Germino, José Carlos, Almeida, Diogo Burigo, Santiago, Patrícia, Fernandez, Pablo Sebastian, Tormena, Claudio Francisco, Padilha, Lázaro A., Nogueira, Ana Flávia
Publikováno v:
Journal of Materials Chemistry C; 6/28/2023, Vol. 11 Issue 24, p8231-8242, 12p
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 9 No. 4; e26942548
Research, Society and Development; Vol. 9 Núm. 4; e26942548
Research, Society and Development; v. 9 n. 4; e26942548
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 9 Núm. 4; e26942548
Research, Society and Development; v. 9 n. 4; e26942548
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Elementary School I comprises from the 1st to the 5th year, its target audience is children from 6 to 10 years old and is a cycle in which the curricular components are taught by teachers with a degree in Pedagogy. In this context, such teachers are
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::242a92a44cbf5d08911a5385e73a89d9
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/2548
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/2548
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Cerrados; v. 15 n. 02 (2017): Revista Cerrados ; 03-20
Revista Cerrados (Montes Claros. Online)
Universidade Estadual de Montes Claros (UNIMONTES)
instacron:UNIMONTES
Revista Cerrados (Montes Claros. Online)
Universidade Estadual de Montes Claros (UNIMONTES)
instacron:UNIMONTES
This text aims to socialize the experiences during the course of the first phase of the extension project "Production and Development of Teaching Materials for Environmental Education from the Biodiversity Program Coastal – National Park Tumucumaqu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::d953089e7a33b6bbbd01ba6e4e72044a
https://www.periodicos.unimontes.br/index.php/cerrados/article/view/1305
https://www.periodicos.unimontes.br/index.php/cerrados/article/view/1305