Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Fernandez, Angelica"'
Autor:
Rossi, Arianna, Carli, Rachele, Botes, Marietjie W., Fernandez, Angelica, Sergeeva, Anastasia, Sánchez Chamorro, Lorena
Publikováno v:
In Computer Law & Security Review: The International Journal of Technology Law and Practice November 2024 55
While platforms use increasingly sophisticated technology to make content-related decisions that affect public discourse, firms are tight-lipped about exactly how the technologies of content moderation function. The laconic nature of industry disclos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::71832ddec8d50f639091c5f819019738
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/52497
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/52497
Autor:
Fernandez, Angelica
Publikováno v:
European Data Protection Law Review (EDPL); 2022, Vol. 8 Issue 1, p108-114, 7p
Publikováno v:
Universidad Nacional de Educación Enrique Guzmán y Valle
Repositorio Institucional – UNE
UNE-Institucional
instacron:UNE
Repositorio Institucional – UNE
UNE-Institucional
instacron:UNE
La tesis titulada: Enfoque intercultural y logros de aprendizaje en los estudiantes del 1° y 2° año de secundaria de la Institución Educativa Esther Caceres Salgado, distrito del Rímac, 2018, tuvo como objetivo, determinar la relación existente
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2c62c15ea6d05b31014127a1a8e634be
http://repositorio.une.edu.pe/handle/20.500.14039/3754
http://repositorio.une.edu.pe/handle/20.500.14039/3754
Autor:
Fernandez, Angelica
Publikováno v:
UFITA - Archiv für Medienrecht & Medienwissenschaft; 2021, Vol. 85 Issue 2, p392-433, 42p
Autor:
Fernandez, Angelica
Publikováno v:
European Data Protection Law Review (EDPL); 2019, Vol. 5 Issue 4, p523-527, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.