Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Fernandes, Venesser"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2023, Vol. 37, Issue 2, pp. 483-506.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-02-2022-0076
Autor:
Mukherjee, Agrata, Fernandes, Venesser
Publikováno v:
Journal of International Students; 2024, Vol. 14 Issue 4, p841-861, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sibawaihi, Sibawaihi1 sibawaihi@uin-suka.ac.id, Fernandes, Venesser2
Publikováno v:
Higher Education Quarterly. Apr2023, Vol. 77 Issue 2, p232-245. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yazdanpanah, Lilly1 L.Yazdanpanah@latrobe.edu.au, Fernandes, Venesser2 Venesser.Fernandes@monash.edu, Barnes, Melissa1 M.Barnes@latrobe.edu.au
Publikováno v:
International Studies in Educational Administration (Commonwealth Council for Educational Administration & Management (CCEAM)). 2023, Vol. 51 Issue 1, p71-92. 22p.
Publikováno v:
International Journal of Integrated Care (IJIC). Apr-Jun2021, Vol. 21 Issue 2, p1-6. 6p.
Publikováno v:
Frontiers in Education. 7
Prompted by the wide-spread impact of the global pandemic on the higher education sector in Australia, this study explores the wellbeing and mental health of university academics who were caught in this altering landscape. This mixed-methods study ha
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernandes, Venesser Marian
Purpose The purpose of this study was to evaluate the contribution that Total Quality Management (TQM) programs have made in the provision of quality education within schools in Victoria, Australia. Through case-study analysis, two state primary scho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3e05c68b58725e6da16cbf72460f3b7b