Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Fernández-Fillol C"'
Autor:
Pitsiakou, C. 1, Fernández-Fillol, C. 1, Perez-Garcia, M. 1, Hidalgo-Ruzzante, N. 2, Teva, I. 2, García-Navas, M.P. 1, Pérez-Cámara, N. 1, Benítez-Quintana, A. 1, Garrido-León, I. 1, Villasclaras-García, C. 1, Pérez-González, M. 1
Publikováno v:
In Neuroscience Applied 2024 3 Supplement 2
Autor:
Benítez Quintana, A. 1, García-Navas Menchero, M.D.L.P. 1, González, M. Pérez 1, Pitsiakou, C. 1, Cámara, N. Pérez 1, León, I. Garrido 1, Ruzzante, N. Hidalgo 1, Román, J. Verdejo 1, Pérez García, M. 1, Fernández Fillol, C. 1, 2, 3
Publikováno v:
In Neuroscience Applied 2024 3 Supplement 2
Autor:
Fernández -Fillol, C.1,2 (AUTHOR) carmenffillol@ugr.es, Pitsiakou, C.1 (AUTHOR), Perez -Garcia, M.1,2 (AUTHOR), Teva, I.1,3 (AUTHOR), Hidalgo- Ruzzante, N.1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Psychotraumatology. 2021, Vol. 12 Issue 1, p1-12. 12p.
Publikováno v:
In Neuroscience Applied 2022 1 Supplement 2
Publikováno v:
In Neuroscience Applied 2022 1 Supplement 2
The aim of this report is to present each of the stages taken to adapt the Child and Adolescent Trauma Screening (CATS-C) to Spanish.Each stage has been carried out rigorously, following the ITC Guidelines for Translating and Adapting Tests (Second E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ac80a8b224e39c6e8b8c5946c6858824
https://doi.org/10.31234/osf.io/d8pht
https://doi.org/10.31234/osf.io/d8pht
The aim of this report is to present each of the stages taken to adapt the International Trauma Questionnaire (ITQ; Cloitre et al, 2018) to Spanish. Each stage has been carried out rigorously, following the ITC Guidelines for Translating and Adapting
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e671196c07510ed121d8fee67243d15b
https://doi.org/10.31234/osf.io/gps7k
https://doi.org/10.31234/osf.io/gps7k
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology December 2021 53 Supplement 1:S419-S420
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.