Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"Fernández Gavira, Jesús"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sánchez-Oliver, Antonio Jesús, Gálvez-Ruiz, Pablo, Grimaldi-Puyana, Moisés, Fernández-Gavira, Jesús, García-Fernández, Jerónimo
Publikováno v:
Journal of Entrepreneurship and Public Policy, 2019, Vol. 8, Issue 1, pp. 5-21.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEPP-07-2019-110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
García-Fernández, Jerónimo, Gálvez-Ruíz, Pablo, Fernández-Gavira, Jesús, Vélez-Colón, Luisa, Pitts, Brenda, Bernal-García, Ainara
Publikováno v:
In Sport Management Review June 2018 21(3):250-262
Autor:
Medina Rebollo, Daniel, Fernandez Ozcorta, Eduardo José, Sáenz-López Buñuel, Pedro, Fernández Gavira, Jesús
Publikováno v:
Retos: Nuevas Perspectivas de Educación Física, Deporte y Recreación; 2024, Vol. 51, p1275-1281, 7p
Autor:
Medina-Rebollo, Daniel, Fernández-Ozcorta, Eduardo José, Sáenz-López Buñuel, Pedro, Fernández-Gavira, Jesús
Publikováno v:
Education Sciences; Dec2023, Vol. 13 Issue 12, p1202, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 20
Issue 4
Pages: 3038
Volume 20
Issue 4
Pages: 3038
Higher education plays a critical role in achieving the Sustainable Development Goals established in the 2030 Agenda, especially the fourth goal (quality and equality in higher education). Therefore, teacher education must play a central role in prov
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.