Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Fernández, Kathryn"'
Autor:
Rosenberg, Jessica L., Holincheck, Nancy, Fernández, Kathryn, Dreyfus, Benjamin W., Wardere, Fardousa, Stehle, Stephanie, Butler, Tiffany N.
Publikováno v:
Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 20, 010114 11 March 2024
The percentage of women receiving bachelors degrees in physics in the U.S. lags well behind that of men, and women leave the major at higher rates. Achieving equity in physics will mean that women stay in physics at the same rates as men, but this wi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.02236
Publikováno v:
Innovative Higher Education. Oct2022, Vol. 47 Issue 5, p735-754. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rosenberg, Jessica, Nelson, Jill, Fernández, Kathryn, Shank, Julie, Sachs, Bob, Lester, Jaime
Studies across the STEM disciplines have shown that active learning improves student engagement, retention, and understanding, with the largest impact on women and previously low-achieving students. Embedding active learning into large enrollment gat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::19ffc2149c826f15d888ca19d71bc7c9