Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Ferguson, M. E."'
Autor:
Ferguson, M. E., Ntawuruhunga, P., Fouad, M. O., Hassane, O. K. M. A., Charmila, M. A., Hamza, A. A., Mohamed, N. A., Dieng, I., Njukwe, E., Shah, T. M.
Publikováno v:
Genetic Resources & Crop Evolution; Jan2024, Vol. 71 Issue 1, p341-361, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferguson, M. E.1 (AUTHOR) m.ferguson@cgiar.org, Tumwegamire, S.2 (AUTHOR), Chidzanga, C.1,3 (AUTHOR), Shah, T.1 (AUTHOR), Mtunda, K.4 (AUTHOR), Kulembeka, H.5 (AUTHOR), Kimata, B.6 (AUTHOR), Tollano, S.4 (AUTHOR), Stephen, M.7 (AUTHOR), Mpayo, E.7 (AUTHOR), Mohamedi, S.8 (AUTHOR), Kasele, S.5 (AUTHOR), Palangyo, E.9 (AUTHOR), Armachius, J.9 (AUTHOR), Hamad Ali, A.8 (AUTHOR), Sichalwe, K.4 (AUTHOR), Matondo, D.6 (AUTHOR), Masisila, F.6 (AUTHOR), Matumbo, Z.6 (AUTHOR), Kidunda, B.6 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/17/2021, Vol. 16 Issue 8, p1-21. 21p.
Autor:
Ferguson, M. E.1 (AUTHOR), Berro, A. M.2 (AUTHOR), Lindenmayer, J. C.3 (AUTHOR), Singleton, C.4 (AUTHOR), Royer, T. A.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Southwestern Entomologist. Mar2020, Vol. 45 Issue 1, p17-30. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferguson, M. E.
The purpose of this thesis is to increase understanding and contribute to knowledge about the attitudes and behaviour of men in contemporary France and Britain. The thesis has three main aims: firstly, to provide the first cross-national comparison o
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.328442
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.