Zobrazeno 1 - 10
of 180
pro vyhledávání: '"Ferguson, Daniel P."'
Autor:
Ferguson, Daniel, Meyer, François G.
For graph-valued data sampled iid from a distribution $\mu$, the sample moments are computed with respect to a choice of metric. In this work, we equip the set of graphs with the pseudo-metric defined by the $\ell_2$ norm between the eigenvalues of t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.02168
Autor:
Ferguson, Daniel, Meyer, Francois G.
To characterize the location (mean, median) of a set of graphs, one needs a notion of centrality that is adapted to metric spaces, since graph sets are not Euclidean spaces. A standard approach is to consider the Frechet mean. In this work, we equip
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.05923
Autor:
Ferguson, Daniel, Meyer, Francois G.
The availability of large datasets composed of graphs creates an unprecedented need to invent novel tools in statistical learning for graph-valued random variables. To characterize the average of a sample of graphs, one can compute the sample Frechet
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.14397
Autor:
Ferguson, Daniel, Meyer, François G.
To characterize the location (mean, median) of a set of graphs, one needs a notion of centrality that is adapted to metric spaces, since graph sets are not Euclidean spaces. A standard approach is to consider the Fr\'echet mean. In this work, we equi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.04062
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Information Systems. Fall2023, Vol. 37 Issue 3, p119-138. 20p. 1 Diagram, 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.