Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Ferdig, R.E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van der Zwaard, R., Bannink, A., Ferdig, R.E., Baumgartner, E., Hartshorne, R., Kaplan-Rakowski, R., Mouza, C.
Publikováno v:
Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic: Stories from the Field, 521-525
STARTPAGE=521;ENDPAGE=525;TITLE=Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic
STARTPAGE=521;ENDPAGE=525;TITLE=Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic
This study reports on the switch from face-to-face coaching sessions - with novice university lecturers on video footage of one of their regular seminars (recorded pre-Covid) - to an online interactive video-enhanced observation (VEO) program. We sho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::370ae2bb404ec41902d4017273fd5e36
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/coaching-novice-inservice-university-lecturers-from-facetoface-supervision-to-online-video-tagging(c0c87fef-6f47-4d21-b2f0-3f2ebaea8eb5).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/coaching-novice-inservice-university-lecturers-from-facetoface-supervision-to-online-video-tagging(c0c87fef-6f47-4d21-b2f0-3f2ebaea8eb5).html
Autor:
Bannink, A., van der Zwaard, R., Ferdig, R.E., Baumgartner, E., Hartshorne, R., Kaplan-Rakowski, R., Mouza, C.
Publikováno v:
Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic: Stories from the Field, 489-492
STARTPAGE=489;ENDPAGE=492;TITLE=Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic
STARTPAGE=489;ENDPAGE=492;TITLE=Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic
In this paper we report on an action research project on remote teaching that we designed for students of the preservice graduate teacher education program at the University of Amsterdam when schools closed due to the Covid-19 pandemic. The students
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e75affb477af01ba7a325b806400217f
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/action-research-on-remote-teaching-as-an-instrument-for-reflection-on-online-and-facetoface-teaching(a3783c2c-e621-4a71-bdce-3b6d7e293219).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/action-research-on-remote-teaching-as-an-instrument-for-reflection-on-online-and-facetoface-teaching(a3783c2c-e621-4a71-bdce-3b6d7e293219).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.