Zobrazeno 1 - 10
of 337
pro vyhledávání: '"Fenyvesi, K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This multi-method project asks what the arts, in transdisciplinary learning spaces, can contribute to primary education. We position our work at the interstices of: (i) the rising wave of interest in, and imperative for, building sustainable creative
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::acbdecd114d3c6d750c9b160080138cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mäkelä T; Finnish Institute for Educational Research, University of Jyvaskyla, Jyväskylä, Finland., Fenyvesi K; Finnish Institute for Educational Research, University of Jyvaskyla, Jyväskylä, Finland., Kankaanranta M; Finnish Institute for Educational Research, University of Jyvaskyla, Jyväskylä, Finland., Pnevmatikos D; Department of Primary Education, University of Western Macedonia, Kozani, Greece., Christodoulou P; Department of Primary Education, University of Western Macedonia, Kozani, Greece.
Publikováno v:
Educational technology research and development : ETR & D [Educ Technol Res Dev] 2022; Vol. 70 (4), pp. 1329-1357. Date of Electronic Publication: 2022 May 17.
Autor:
Verhoeff, T., Verhoeff, K., Torrence, E., Torrence, B., Séquin, C., Fenyvesi, K., Sarhangi, R.
Publikováno v:
Proceedings of Bridges 2016 : Mathematics, Music, Art, Architecture, Education, Culture, 9-13 August 2016, Jyväskylä, Finland, 105-110
STARTPAGE=105;ENDPAGE=110;TITLE=Proceedings of Bridges 2016 : Mathematics, Music, Art, Architecture, Education, Culture, 9-13 August 2016, Jyväskylä, Finland
STARTPAGE=105;ENDPAGE=110;TITLE=Proceedings of Bridges 2016 : Mathematics, Music, Art, Architecture, Education, Culture, 9-13 August 2016, Jyväskylä, Finland
Three stainless steel sculptures, designed by Dutch mathematical artist Koos Verhoeff, were installed at the new Mathematikon building of Heidelberg University. Lobke consists of six conical segments connected into a single convoluted strip. One side
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5716dee73439d0c365c058b273253c08
https://research.tue.nl/nl/publications/6b40ee6e-75dc-4c15-8c07-29aa9e7258a4
https://research.tue.nl/nl/publications/6b40ee6e-75dc-4c15-8c07-29aa9e7258a4
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hidayat, Hendra1 hendra.hidayat@ft.unp.ac.id, Zulhendra, Zulhendra1, Efrizon, Efrizon1, Delianti, Vera Irma1, Dewi, Fitrika Kumala1, Mohd Isa, Mohd Rizal2, Harmanto, Dani3, Tanucan, Jem Cloyd M.4
Publikováno v:
TEM Journal. Nov2024, Vol. 13 Issue 4, p3454-3467. 14p.
Autor:
Feijs, L.M.G., Toeters, M.J., Torrence, E., Torrence, B., Sequin, C., McKenna, D., Fenyvesi, K., Sarhangi, R.
Publikováno v:
Proceedings of Bridges 2016: Mathematics, Music, Art, Architecture, Education, Culture, Jyväskylä, August 9-13, 2016, 415-418
STARTPAGE=415;ENDPAGE=418;TITLE=Proceedings of Bridges 2016: Mathematics, Music, Art, Architecture, Education, Culture, Jyväskylä, August 9-13, 2016
STARTPAGE=415;ENDPAGE=418;TITLE=Proceedings of Bridges 2016: Mathematics, Music, Art, Architecture, Education, Culture, Jyväskylä, August 9-13, 2016
We report on the integration of fractal-like structures inspired by Appolonian circles with pied de poule (houndstooth) fabric patterns, and on the use of electric actuators in garments made with digital embroidery techniques.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::29f84150c04526b7278c7318f6d1b64c
https://research.tue.nl/nl/publications/9dc6524a-61d3-4d24-beaf-21b1cb8634f9
https://research.tue.nl/nl/publications/9dc6524a-61d3-4d24-beaf-21b1cb8634f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.