Zobrazeno 1 - 10
of 208
pro vyhledávání: '"Fenton, Sally"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fenton, Sally Amelia May
Youth sport has been advocated as a vehicle through which more physically active lifestyles can be encouraged among children and adolescents. Employing objective assessments of physical activity (PA), the purpose of this thesis was to investigate the
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.607303
Autor:
Veldhuijzen van Zanten, Jet J.C.S. a, b, Fenton, Sally A.M. a, b, Rouse, Peter C. c, Ntoumanis, Nikos d, Osailan, Ahmad a, f, Yu, Chen-an a, Metsios, George S. b, e, Kitas, George D. a, b, Duda, Joan L. a, ∗
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise July 2021 55
Autor:
Spittle, Daniella A., Thomas, Maximillian, Stevens, Caitlin, Gazwani, Abdulrhman, Fenton, Sally, De Soyza, Joshua, Turner, Alice M.
Publikováno v:
ERJ Open Research; Sep2024, Vol. 10 Issue 5, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fenton, Sally A.M. a, c, ∗, Veldhuijzen van Zanten, Jet J.C.S. a, c, Metsios, George S. a, b, c, Rouse, Peter C. d, Yu, Chen-an a, Kitas, George D. a, c, Duda, Joan L. a
Publikováno v:
In Mental Health and Physical Activity March 2018 14:11-18
Publikováno v:
In Journal of Sport and Health Science December 2017 6(4):423-433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.