Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Fenouillet, F."'
Publikováno v:
In Revue europeenne de psychologie appliquee March 2017 67(2):79-89
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Psychologie francaise December 2015 60(4):317-333
Publikováno v:
In Psychologie francaise September 2015 60(3):237-262
Autor:
Fenouillet, F.
Publikováno v:
In Pratiques psychologiques June 2012 18(2):121-131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, Elsevier, 2017, 67 (2), pp.79-89
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, 2017, 67 (2), pp.79-89
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, Elsevier, 2017, 67 (2), pp.79-89
European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, 2017, 67 (2), pp.79-89
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::21311b0a1ec0cb28e3406f64a634c0cb
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01941589
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01941589
Autor:
Csillik, A., Kern, L., Besançon, M., Heutte, J., Trousselard, M., Lecorre, B., Diener, E., Martin-Krumm, C, Fenouillet, F., Csillik,, Kern,, Besancon,, Heutte,, Paquet, Y., Delas, Y., Trousselard,, Lecorre,
Publikováno v:
Child Indicators Research
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2017, 11, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2018, 11 (2), pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2017, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, 2017, 11, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2017, 11, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2018, 11 (2), pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2017, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, 2017, 11, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
International audience; Emotional well-being is particularly important in teenagers and young adults. Childhood and adolescence provide opportunities to develop the foundations for mental health and the school is an important mean that can enable it.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::845cc131b57003116470ffa311816735
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01470837/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01470837/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.