Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"Feng CX"'
Publikováno v:
The American journal of hospice & palliative care, vol 34, iss 10
Arnett, K; Sudore, RL; Nowels, D; Feng, CX; Levy, CR; & Lum, HD. (2017). Advance Care Planning: Understanding Clinical Routines and Experiences of Interprofessional Team Members in Diverse Health Care Settings. AMERICAN JOURNAL OF HOSPICE & PALLIATIVE MEDICINE, 34(10), 946-953. doi: 10.1177/1049909116666358. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9gn6w8tn
Arnett, K; Sudore, RL; Nowels, D; Feng, CX; Levy, CR; & Lum, HD. (2017). Advance Care Planning: Understanding Clinical Routines and Experiences of Interprofessional Team Members in Diverse Health Care Settings. AMERICAN JOURNAL OF HOSPICE & PALLIATIVE MEDICINE, 34(10), 946-953. doi: 10.1177/1049909116666358. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9gn6w8tn
BackgroundInterprofessional health care team members consider advance care planning (ACP) to be important, yet gaps remain in systematic clinical routines to support ACP. A clearer understanding of the interprofessional team members' perspectives on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6811966f3143fcd67d49b6e1106475b1
https://escholarship.org/uc/item/9gn6w8tn
https://escholarship.org/uc/item/9gn6w8tn
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.