Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Feng, Wanyong"'
High-quality distractors are crucial to both the assessment and pedagogical value of multiple-choice questions (MCQs), where manually crafting ones that anticipate knowledge deficiencies or misconceptions among real students is difficult. Meanwhile,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.19356
Multiple-choice questions (MCQs) are commonly used across all levels of math education since they can be deployed and graded at a large scale. A critical component of MCQs is the distractors, i.e., incorrect answers crafted to reflect student errors
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.05144
Autor:
Feng, Wanyong, Lee, Jaewook, McNichols, Hunter, Scarlatos, Alexander, Smith, Digory, Woodhead, Simon, Ornelas, Nancy Otero, Lan, Andrew
Multiple-choice questions (MCQs) are ubiquitous in almost all levels of education since they are easy to administer, grade, and are a reliable format in assessments and practices. One of the most important aspects of MCQs is the distractors, i.e., in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.02124
Autor:
McNichols, Hunter, Feng, Wanyong, Lee, Jaewook, Scarlatos, Alexander, Smith, Digory, Woodhead, Simon, Lan, Andrew
Multiple-choice questions (MCQs) are ubiquitous in almost all levels of education since they are easy to administer, grade, and are a reliable form of assessment. An important aspect of MCQs is the distractors, i.e., incorrect options that are design
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.03234
Computerized adaptive testing (CAT) is a form of personalized testing that accurately measures students' knowledge levels while reducing test length. Bilevel optimization-based CAT (BOBCAT) is a recent framework that learns a data-driven question sel
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.18312
Autor:
Kumar, Nischal Ashok, Feng, Wanyong, Lee, Jaewook, McNichols, Hunter, Ghosh, Aritra, Lan, Andrew
In this paper, we take a preliminary step towards solving the problem of causal discovery in knowledge tracing, i.e., finding the underlying causal relationship among different skills from real-world student response data. This problem is important s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.16165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.