Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Feng, Jessie"'
Autor:
Song, Xiaoyang, Adachi, Yuta, Feng, Jessie, Lin, Mouwei, Yu, Linhao, Li, Frank, Gupta, Akshat, Anumanchipalli, Gopala, Kaur, Simerjot
As Large Language Models (LLMs) are integrated with human daily applications rapidly, many societal and ethical concerns are raised regarding the behavior of LLMs. One of the ways to comprehend LLMs' behavior is to analyze their personalities. Many r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.14805
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khanna, Richie, Benjamin, Elfrida R., Pellegrino, Lee, Schilling, Adriane, Rigat, Brigitte A., Soska, Rebecca, Nafar, Hadis, Ranes, Brian E., Feng, Jessie, Lun, Yi, Powe, Allan C., Palling, David J., Wustman, Brandon A., Schiffmann, Raphael, Mahuran, Don J., Lockhart, David J., Valenzano, Kenneth J.
Gaucher disease is caused by mutations in the gene that encodes the lysosomal enzyme acid beta-glucosidase (GCase). We have shown previously that the small molecule pharmacological chaperone isofagomine (IFG) binds and stabilizes N370S GCase, resulti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::b2d6d5f29c8dad8ae59389e72aa26cb9
https://europepmc.org/articles/PMC2874831/
https://europepmc.org/articles/PMC2874831/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shu-feng Jessie Fang, 方淑鳳
94
The purpose of this study was to investigate the effects of teaching K. K. phonetic symbols with stories and picture cards on symbol recognition, phonemic awareness, and word recognition in Taiwanese elementary school students. Thirty-eight E
The purpose of this study was to investigate the effects of teaching K. K. phonetic symbols with stories and picture cards on symbol recognition, phonemic awareness, and word recognition in Taiwanese elementary school students. Thirty-eight E
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/44620571138689779464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kishnani, Priya, Tarnopolsky, Mark, Roberts, Mark, Sivakumar, Kumarswamy, Dasouki, Majed, Dimachkie, Mazen M., Finanger, Erika, Goker-Alpan, Ozlem, Guter, Karl A., Mozaffar, Tahseen, Pervaiz, Muhammad Ali, Laforet, Pascal, Levine, Todd, Adera, Matthews, Lazauskas, Richard, Sitaraman, Sheela, Khanna, Richie, Benjamin, Elfrida, Feng, Jessie, Flanagan, John J., Barth, Jay, Barlow, Carrolee, Lockhart, David J., Valenzano, Kenneth J., Boudes, Pol, Johnson, Franklin K., Byrne, Barry
Publikováno v:
Molecular Therapy; May 2017, Vol. 25 Issue: 5 p1199-1208, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.