Zobrazeno 1 - 10
of 4 887
pro vyhledávání: '"Fen Bilimleri Eğitimi"'
Autor:
ÜNLÜ, Yeter1 yeterunlu@atauni.edu.tr, KANDEMİR, Kübra2 kkandemir1071@gmail.com, YILDIZ, Emre3 emre.yildiz@atauni.edu.tr, ŞİMŞEK, Ümit3 simsekum@atauni.edu.tr, KAYMAKCI, Selahattin4 skaymakci37@yahoo.com
Publikováno v:
Ekev Academic Review / Ekev Akademi Dergisi. yaz2022, Vol. 26 Issue 91, p297-318. 22p.
Autor:
ÖZARSLAN, Fatma, ÖZCAN, Bülent Nuri
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 1 18-36
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
The aim of this study is to make an analysis of the studies in which the fields of science and mathematics education are discussed jointly. This study was carried out with a qualitative approach and document analysis method, which is one of the quali
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::11b3b43646b4f1b96cbce4e15daff7cc
https://dergipark.org.tr/tr/pub/fmgted/issue/68494/1011577
https://dergipark.org.tr/tr/pub/fmgted/issue/68494/1011577
Autor:
BÜYÜKKAYNAK, Emel, ASLAN, Oktay
Publikováno v:
Journal of International Social Research; Apr2019, Vol. 12 Issue 63, p797-807, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yalçınkaya, Işıl
Publikováno v:
Buca Faculty of Education Journal / Buca Egitim Fakültesi Dergisi; Jun2023, Issue 56, p326-345, 20p
Publikováno v:
Issue: 91 297-318
EKEV Akademi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
When the relevant literature is examined, it is seen that there is no comprehensive content analysis study in the fields of social studies and science that determines the orientations of the subjects studied in the master's and doctoral dissertations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dc2eb253d0b988161c902dd6b1e39737
https://dergipark.org.tr/tr/pub/sosekev/issue/72929/1152887
https://dergipark.org.tr/tr/pub/sosekev/issue/72929/1152887
Autor:
ÇETİNKAYA, Ertan, TAŞAR, M. Fatih
Publikováno v:
Hacettepe University Journal of Education; 2018, Vol. 33 Issue 2, p353-381, 29p, 6 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Turkish Studies-Educational Sciences. 16:2171-2189