Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Female ideal"'
Autor:
Macias Moya, Norma Aide
Las autoridades eclesiásticas y civiles del Antiguo Régimen impusieron una representación femenina que transmitiera conductas aceptables. No obstante, los desafíos del contexto social a los que se enfrentaron las mujeres les impedía cumplir con
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2347::5cd85f14875d8e851924dee1c9d155de
https://hdl.handle.net/2454/45750
https://hdl.handle.net/2454/45750
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andreescu, Florentina
Publikováno v:
Studia Politica. Romanian Political Science Review. 11(4):661-676
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=53411
Autor:
Wulff, Isabella, Malmström, Alice
Varje dag refererar och associerar individer till reklambilder i sin vardag (Fagerström och Nilson, 2008). Syftet med examensarbetet är att undersöka hur Gina Tricot konstruerar en karriärkvinna i sin reklamkampanj Power suits starring Bianca. Vi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-56595
Autor:
Kámán, Erzsébet
Publikováno v:
Studia Slavica Academiae Scientiarum Hungaricae. 46(3-4):395-407
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=647307
Autor:
Cherenkova, A. О.
В статье на примере «Описания жизни одной благородной женщины» А. Е. Лабзиной исследуются пути создания идеального женского образа, отр
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::c501d29af35afb0063a1a54bb647b4ce
https://hdl.handle.net/10995/100316
https://hdl.handle.net/10995/100316
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caroline, Jansson, Li, Sahlin
Advertising has a powerful role in today’s society, especially since we are constantly surrounded by it. Advertisement does not only encourage people to make decisions about their purchases but has a big impact on the culture (Lin & Yeh, 2009; Lind
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-29494