Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Female adult learners"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
COUNS-EDU: The International Journal of Counseling and Education, Vol 5, Iss 2 (2020)
The composition of university population has prompted researchers to examine the barriers of learning non-traditional students, typically 24 years old or older, encounter in their pursuit of a college education. The purpose of this study is to examin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a88c4f7f24d74084818fa8d38bd07c93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steyn, G.M., Van Tonder, Silna
Publikováno v:
Gender and Behaviour; Vol 15, No 1 (2017); 8135-8159
Extending traditional learning and teaching experiences of female adults in higher education into new learning experiences have the potential of meaningful learning and personal enrichment. This article reports on part of the investigation done for a
This study explored the experience of Black female adult learners and how spirituality influenced their academic journeys. Research concerning Black female adult learners in higher education is ostensibly partial. These data offered an extended under
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1384334101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilson, Tamela
Publikováno v:
Walden Dissertations and Doctoral Studies.
Colleges and universities face some retention problems for female adult learners over the age of 25 who face technical requirements in higher education courses. However, little is known about how technology influences the experiences of female adult