Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Feliciano, H."'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e63eafad4dc45f5a255fec33d86de04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica (English ed.) July-December 2019 24(2):145-153
Autor:
Mahmood Karimy, Ahmad Fakhri, Esmaeel Vali, Farzaneh Vali, Feliciano H. Veiga, L. A. R. Stein, Marzieh Araban
Publikováno v:
Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health, Vol 12, Iss 1, Pp 1-7 (2018)
Abstract Background Growing evidence indicates that if disruptive behavior is left unidentified and untreated, a significant proportion of these problems will persist and may develop into problems linked with delinquency, substance abuse, and violenc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d1e7383840741f38fe5c116f9152f3b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saracostti, Mahia, Lara Vázquez, Laura, Toro, Ximena de, Martínez, Isabel (Coordinador), Veiga, Feliciano H. (Coordinador)
El Compromiso Escolar (CE) abarca componentes afectivos, conductuales y cognitivos, y mide de manera amplia el estado de involucramiento del estudiante en su proceso educativo. Es una variable altamente influenciada por Factores Contextuales (FC; pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3272::185bb7e685690cc332d6b3cbc762f900
Autor:
Veiga, Feliciano H.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 5 February 2016 217:813-819
Autor:
Frade, Ana, Veiga, Feliciano H.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 5 February 2016 217:764-770
Publikováno v:
Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación, Iss 06 (2017)
O autoconceito dos educadores de infância é importante em Angola, mas a procura e a oferta de infantários requerem reflexão e apoio. Nesta pesquisa utilizou-se a Teacher Self-concept Evaluation Scale (TSCES) e a escala do Autoconceito Profissiona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11a4ca8c9127405c864239f8003ec756
Autor:
Feliciano H. Velga
Publikováno v:
INFAD, Vol 5, Iss 1, Pp 205-214 (2014)
The issue of internationalization of research and teaching has risen as important and current in different domains and theoretical models, despite the lack of studies and the necessity of deepening the existing ones. The main purpose of this conferen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47d4a3014e614e79a12b66e9f0b43971