Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Felber, Juliane"'
Autor:
Felber, Juliane
Im Rahmen einer prospektiven Längsschnittuntersuchung wurde der Berufseinstieg von ÄrztInnen (N = 185) als normatives kritisches Lebensereignis untersucht. Dazu wurden sie insgesamt drei Mal im Abstand von jeweils sechs Monaten im ersten Jahr nach
Externí odkaz:
http://opus.kobv.de/ubp/volltexte/2012/5802/
Autor:
Felber, Juliane (Dr.)
Im Rahmen einer prospektiven Längsschnittuntersuchung wurde der Berufseinstieg von ÄrztInnen (N = 185) als normatives kritisches Lebensereignis untersucht. Dazu wurden sie insgesamt drei Mal im Abstand von jeweils sechs Monaten im ersten Jahr nach
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::cacef68cd276e1f0bb797ee08ae5c13d
https://publishup.uni-potsdam.de/files/5614/felber_diss.pdf
https://publishup.uni-potsdam.de/files/5614/felber_diss.pdf
The authors propose a model of technology commitment that describes individual differences in the willingness of technology use in terms of three facets: technology acceptance, technology competence, technology control. It is assumed that technology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::f73899fe98af3150d097f2e5da59c594
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/36329
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/36329
Repression and sensitization as situational modes of coping with anxiety were examined as predictors of trait measures of cognitive avoidance and vigilance. In this study, 303 undergraduates saw a violent film clip to elicit anxiety. Increases in ski
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::d03e9b7f75e7fd2540a3072e217e0417
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/37034
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/37034
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Psychology; Aug2005, Vol. 96 Issue 3, p263-281, 19p
Publikováno v:
Diagnostica; April 2012, Vol. 58 Issue: 2 p87-99, 13p