Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Feijoo, Beatriz"'
Autor:
González-Cabrera, Joaquín, Caba-Machado, Vanessa, Feijóo, Beatriz, Díaz-López, Adoración, Escortell, Raquel, Machimbarrena, Juan Manuel
Publikováno v:
In Acta Psychologica September 2024 249
Publikováno v:
Visual Review. 2024, Vol. 16 Issue 3, p133-144. 12p.
Publikováno v:
International Journal of Adolescence & Youth. Dec2023, Vol. 28 Issue 1, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feijoo, Beatriz1 (AUTHOR) beatriz.feijoo@villanueva.edu, Vizcaíno-Verdú, Arantxa2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Sep2024, p1-16. 16p. 3 Illustrations.
Autor:
Feijoo, Beatriz1 beatriz.feijoo@unir.net, Cambronero-Saiz, Belén1 belen.cambronero@unir.net, Miguel-San-Emeterio, Begoña1 begona.miguel@unir.net
Publikováno v:
El Profesional de la Información. 2023, Vol. 32 Issue 3, p1-11. 11p.
Autor:
Feijoo, Beatriz, Sádaba, Charo
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 1, 339-349, Digital Child- and Adulthood: Risks, Opportunities, and Challenges
It has been traditionally estimated that children begin to understand the persuasive intent of advertising at about the age of 8 which is when they acquire the skills of adult consumers. The ability to identify and interpret the persuasive content th
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79870
Autor:
FEIJOO, BEATRIZ1 beatriz.feijoo@unir.net, SÁDABA, CHARO2 csadaba@unav.es, FERNÁNDEZ-GÓMEZ, ERIKA1 erika.fernandez@unir.net
Publikováno v:
Comunicación y Sociedad (0188-252X). 2023, Vol. 20, p1-20. 20p.
Autor:
Fernández-Gómez, Erika1 (AUTHOR) erika.fernandez@unir.net, Feijoo, Beatriz1 (AUTHOR), Morante Bonet, Miriam2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising Education. May2024, Vol. 28 Issue 1, p40-62. 23p.
Autor:
Feijoo, Beatriz1 beatriz.feijoo@unir.net, Sádaba, Charo2 csadaba@unav.es
Publikováno v:
Communication & Society. 2022, Vol. 35 Issue 3, p15-31. 17p.