Zobrazeno 1 - 10
of 1 294
pro vyhledávání: '"Feedback seeking"'
Autor:
McKee, Rob Austin
Publikováno v:
Management Research Review, 2024, Vol. 47, Issue 11, pp. 1792-1804.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MRR-04-2024-0300
Autor:
Kumar P., Arun, Vilvanathan, Lavanya
Publikováno v:
Management Research Review, 2024, Vol. 47, Issue 10, pp. 1501-1519.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MRR-10-2023-0782
Autor:
Wang, Zhen, Song, Yao
Publikováno v:
Leadership & Organization Development Journal, 2024, Vol. 45, Issue 5, pp. 863-876.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LODJ-07-2023-0369
Autor:
Arun Kumar, P., Lavanya, V.
Publikováno v:
Management Decision, 2024, Vol. 62, Issue 5, pp. 1598-1617.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-05-2023-0839
Publikováno v:
The Learning Organization, 2024, Vol. 31, Issue 2, pp. 268-275.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLO-08-2023-0140
Autor:
Amin Hoseini Shavoun, Azim Mirzazadeh, Homa Kashani, Seyed Reza Raeeskarami, Roghayeh Gandomkar
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Proactively seeking feedback from clinical supervisors, peers or other healthcare professionals is a valuable mechanism for residents to obtain useful information about and improve their performance in clinical settings. Given the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a235b72ffdd244cdad8a1fb615a8346e
Autor:
Courage Simon Kofi Dogbe, Irene Tweneboah, Prince Basoah, Abigail Ansaah Arkrofi, Nicholas Appiah
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe study explored the impact of teacher creativity as a mediator between internal strategic communication and feedback seeking behavior on teacher performance. The research employed a quantitative approach using a cross-sectional survey desi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/137f3bfc0aa144b9a5a07db4f8931ec8
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 29, Iss 1 (2024)
ABSTRACTThere are differing views on how learners’ feedback-seeking behaviours (FSB) develop during training. With globalisation has come medical student migration and programme internationalisation. Western-derived educational practices may prove
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffd32c112ab5402d8b0f0336e7ffd911
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.