Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Feedback Timing"'
Autor:
Johannes Falck, Lei Zhang, Laurel Raffington, Johannes Julius Mohn, Jochen Triesch, Christine Heim, Yee Lee Shing
Publikováno v:
eLife, Vol 12 (2024)
The hippocampal-dependent memory system and striatal-dependent memory system modulate reinforcement learning depending on feedback timing in adults, but their contributions during development remain unclear. In a 2-year longitudinal study, 6-to-7-yea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/236a4c0c26a9442a8375dd27d13d6f83
Autor:
Mingfei Xu, Simin Zeng
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Although a large body of research has developed on corrective feedback in second language acquisition (SLA) in the past 30 years, there are few empirical studies examining the relationship between feedback timing and SLA. To begin to address this gap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ea18083de33448bb8475d6708730425
Publikováno v:
Journal of Service Management, 2020, Vol. 31, Issue 3, pp. 345-371.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOSM-10-2018-0341
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 7, Pp e07550- (2021)
Oral corrective feedback, a key topic in second language pedagogy and research in applied linguistics and second language acquisition, has widely been investigated for the past two decades. However, the relationship between teachers' and students' be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/402ddbf15c16465d858a8321de7c104f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.