Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Fee free education"'
Autor:
Kent, Anna
Publikováno v:
History of Education Review, 2024, Vol. 53, Issue 2, pp. 93-103.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HER-12-2023-0032
Autor:
Lucumay, Lucia Samwel, Matete, Rose Ephraim ∗
Publikováno v:
In Heliyon 30 January 2024 10(2)
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 2, Pp e24172- (2024)
In this paper we investigated the challenges facing the implementation of Fee-Free Education (FFE) in primary schools in Tanzania. We adopted a qualitative approach with a case study exploratory design. The study was carried out in the Geita District
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8ab7044680e4faebc6d26c745afd3df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Electronic Journal of Education, Social Economics and Technology. 3:15-23
Provision of fee-free education has facilitated children from poor socio-economic background to access secondary education. However, less has been known on whether the provision of fee-free education has influenced the availability of teaching and le
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shukia, Richard
Publikováno v:
Huria: Journal of the Open University of Tanzania; Vol. 27 No. 1 (2020)
This paper is based on a study that employed qualitative research methods to examine the implementation of the fee-free basic education policy in Tanzania. The study reveals that, the policy is misapprehended, and causing confusion and dissonance amo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.