Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Fedorko, Igor"'
Autor:
Fedorko, Igor
Publikováno v:
Marketing Identity. 6(1/1):296-302
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=773330
Autor:
Fedorko, Igor, Fedorko, Richard
Publikováno v:
Marketing Identity. 6(1/1):286-295
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=773329
Autor:
Fedorko, Richard, Fedorko, Igor
Publikováno v:
Marketing Identity. 6(1/1):59-67
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=773270
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 13, Iss 4, Pp 1242-1256 (2018)
Consumer behaviour analysis is a key aspect for the success of e-business. The main objective of the study is to analyse the impact of selected user experience factors on e-commerce web site visiting (technology). The objective of the study is to cre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa5894831ebc463b944bdc2c37605fd8
Publikováno v:
New Economic Challenges – 5th International PhD Student Conference: Collection of Annotations of Contributions. :210-218
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=841774
Publikováno v:
Journal of Applied Economic Sciences (JAES). X(37):999-1002
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=536087
Autor:
Lyócsa, Štefan1,2 (AUTHOR) stefan.lyocsa@gmail.com, Fedorko, Igor2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Economics. May2016, Vol. 48 Issue 22, p2037-2053. 17p.
Publikováno v:
Management & Marketing; Dec2018, Vol. 13 Issue 4, p1242-1256, 15p
Autor:
Bačík, Radovan, Fedorko, Igor
Publikováno v:
Современная экономика: проблемы, тенденции, перспективы.
Article tests the current possibilities offered by the new marketing tools in the application of the selected organization. The first chapter of article defining the basic concepts related to the theory about the new trends in terms of online marketi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.