Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Fedko, V. A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baibakov, S. E., Bakhareva, N. S., Fedko, V. A., Gordeeva, E. K., Bakhtina, K. S., Kazieva, Z. Z., Krasnoglazov, A. A., Dorogan, V. V.
Publikováno v:
Bulletin of Experimental Biology & Medicine; Dec2023, Vol. 176 Issue 2, p123-125, 3p
The conceptual framework of macro marketing is formulated in this article. The main subjects of its use are identified, which made it possible to disclose the possibility of macro marketing in the sphere of global change in consumer behavior. This fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::07e1fb0bfde5c12d6a8a0af6b7b5aaef