Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Fedko, V. A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baibakov, S. E., Bakhareva, N. S., Fedko, V. A., Gordeeva, E. K., Bakhtina, K. S., Kazieva, Z. Z., Krasnoglazov, A. A., Dorogan, V. V.
Publikováno v:
Bulletin of Experimental Biology & Medicine; Dec2023, Vol. 176 Issue 2, p123-125, 3p
The conceptual framework of macro marketing is formulated in this article. The main subjects of its use are identified, which made it possible to disclose the possibility of macro marketing in the sphere of global change in consumer behavior. This fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::07e1fb0bfde5c12d6a8a0af6b7b5aaef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Данилюк, Анна1 anya.danylyuk.97@gmail.com
Publikováno v:
Galician economic journal. 2023, Vol. 80 Issue 1, p20-28. 9p.
ECONOMIC DEVELOPMENT OF THE MARKETING OF VALUES IN THE HUMAN CAPITAL EXECUTIVE MANAGEMENT HIERARCHY.
Publikováno v:
Journal of Hygienic Engineering & Design; 2023, Vol. 44, p128-138, 11p
Publikováno v:
Journal of Clinical Excellence. 2020, Vol. 10 Issue 2, p1-9. 9p.
Autor:
Božić, Rade1 rade.bozic@fpe.ues.rs.ba
Publikováno v:
Proceedings of Faculty of Economics Brcko / Bornik Radova Ekonomskog Fakulteta Brčko. 2022, Vol. 16 Issue 1, p11-20. 10p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Кітченко, О. М.1 lenakitchenko@gmail.com, Кучіна, С. Е.1 s.e.kuchina@gmail.com
Publikováno v:
Technology Audit & Production Reserves. 2019, Vol. 3 Issue 4(47), preceding p51-54. 12p.