Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Federico Dominguez"'
Autor:
Federico Dominguez, Josua Unger, Matthias Traube, Barry Mant, Christian Ertler, Wolfgang Lechner
Publikováno v:
Frontiers in Quantum Science and Technology, Vol 2 (2023)
We review encoding and hardware-independent formulations of optimization problems for quantum computing. Using this generalized approach, an extensive library of optimization problems from the literature and their various derived spin encodings are d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f80cf86627f4854ad12caba47d116ba
Autor:
Federico Matías Ingentron, Federico Dominguez, Celia Mónica Rabotnikof, Néstor Pedro Stritzler
Publikováno v:
Semiárida, Vol 23, Iss 2 (2018)
Se evaluó la digestión ruminal de tres híbridos de maíz con características contrastantes: flint (PROZEA 33), semidentado (AW 190 MG) y dentado (EXP 849 CL), presentados en forma de grano entero y tres fracciones obtenidas de la molienda: (< 1mm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08fe4308a72d4927bd7bd045678d7dc4
Publikováno v:
Latin American Perspectives, 2019 Sep 01. 46(5), 13-24.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48595330
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2022 IEEE ANDESCON.
Publikováno v:
Estudios de Asia y Africa, 2012 Sep 01. 473 (149), 547-580.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41756193
Publikováno v:
World Affairs: The Journal of International Issues, 2012 Apr 01. 16(1), 164-179.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48566188
Publikováno v:
Foro Internacional, 2011 Jul 01. 513 (205), 429-457.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23035605
Autor:
Xavier Ochoa, Federico Dominguez
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. 51:1615-1630
Developing oral presentation skills requires both practice and expert feedback. Several systems have been developed during the last 20 years to provide ample practice opportunities and automated feedback for novice presenters. However, a comprehensiv
Publikováno v:
Foro Internacional, 2009 Jan 01. 491 (195), 69-93.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27755793