Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Federated Averaging"'
Autor:
Ananya Ghosh, Parthiban Krishnamoorthy
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 135040-135062 (2024)
Federated learning presents a potent avenue for addressing challenges in waste classification, where diverse datasets are distributed across sources. This paper introduces the Federated Average Knowledge Distilled Mutual Conditional Learning (FedADC)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69cd5693c9854d97b3f2b57400377a9c
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 47961-47971 (2024)
Training Deep Learning (DL) models require large, high-quality datasets, often assembled with data from different institutions. Federated Learning (FL) has been emerging as a method for privacy-preserving pooling of datasets employing collaborative t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/105e11334dad42d690a6c3e9135dec79
Publikováno v:
Mathematics, Vol 12, Iss 22, p 3630 (2024)
The personalized federated averaging algorithm integrates a federated averaging approach with a model-agnostic meta-learning technique. In real-world heterogeneous scenarios, it is essential to implement additional privacy protection techniques for p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f8a3ff72db94e51bc312c19d72c55ce
Privacy-Preserving Federated Learning-Based Intrusion Detection Technique for Cyber-Physical Systems
Publikováno v:
Mathematics, Vol 12, Iss 20, p 3194 (2024)
The Internet of Things (IoT) has revolutionized various industries, but the increased dependence on all kinds of IoT devices and the sensitive nature of the data accumulated by them pose a formidable threat to privacy and security. While traditional
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f88aab15a3f94452b369faa70199c0b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pronaya Bhattacharya, Ashwin Verma, Vivek Kumar Prasad, Sudeep Tanwar, Bharat Bhushan, Bogdan Cristian Florea, Dragos Daniel Taralunga, Fayez Alqahtani, Amr Tolba
Publikováno v:
Sensors, Vol 23, Iss 9, p 4201 (2023)
The aim of the peer-to-peer (P2P) decentralized gaming industry has shifted towards realistic gaming environment (GE) support for game players (GPs). Recent innovations in the metaverse have motivated the gaming industry to look beyond augmented real
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ffb7cfa683e4a94868eb2ae75ebfbd2