Zobrazeno 1 - 10
of 418
pro vyhledávání: '"Federal Institute"'
Publikováno v:
Íconos, Vol 27, Iss 76, Pp 55-75 (2023)
With the COVID-19 pandemic, physical distancing strategies entered the list of recommended non-pharmaceutical measures to inhibit the spread of the virus. In educational institutions, these measures resulted in the suspension of face-to-face classes,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c62ea77de5c8428181e81735c54a6c49
Autor:
de Lange, Catherine
Publikováno v:
New Scientist. 9/17/2011, Vol. 211 Issue 2830, p24-25. 2p.
Autor:
Roach, Mary
Publikováno v:
Discover. Dec99, Vol. 20 Issue 12, p88. 6p. 2 Color Photographs, 1 Black and White Photograph, 5 Diagrams.
Publikováno v:
International Journal of Information Science and Management, Vol 18, Iss 2, Pp 83-96 (2020)
This study examined important information resources and format inclination of information resources utilized by science and technology (S&T) researchers as they acquire information in the course of their projects. The study institute was “Federal I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0906e749d1d049eabe00f68981cb12cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Farkas, Péter
Publikováno v:
Educatio. 28(2):273-283
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=810511
Autor:
Šustić, Sandra
Publikováno v:
KULTURNA BAŠTINA : ČASOPIS ZA PITANJA PROŠLOSTI SPLITSKOGA PODRUČJA / CULTURAL HERITAGE : JOURNAL FOR THE RESEARCH HISTORY OF THE SPLIT AREA. (45):459-482
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=904597
Autor:
Ploskina, Brian
Publikováno v:
ENT. 09/23/98, Vol. 3 Issue 15, p8. 2p.
Autor:
Valverde, Solema Sanches
O objetivo desta pesquisa é analisar os processos de configuração identitária profissional de docentes de um Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia. A problematização desta pesquisa se dá a partir da demanda atípica que os Ins
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.