Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Feberová, Jitka"'
Publikováno v:
Bouzková, Helena and Jarolímková, Adéla and Lesenková, Eva S. and Feberová, Jitka Do we know how to verify effects of e-learning in lifelong learning? Case study of the National Medical Library of Prague., 2011 . In EAHIL (European Association for Health Information and Libraries) Workshop, Istanbul (Turkey), 5-8 July 2011. (Unpublished) [Conference paper]
In this paper we introduce an electronic course „Modern procedures in medical libraries“, which is a part of the continuing professional education organized by the National Medical Library in Prague (NML), and its evaluation. The course was carri
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/16912/
Autor:
Komenda, Martin, Schwarz, Daniel, Feberová, Jitka, Štípek, Stanislav, Mihál, Vladimír, Dušek, Ladislav
Publikováno v:
In Computer Methods and Programs in Biomedicine December 2012 108(3):900-909
Autor:
Feberová, Jitka1 jitka.feberova@ruk.cuni.cz, Polášek, Jan1 jan.polasek@cuni.cz, Závěšický, Jan1 jan.zavesicky@ruk.cuni.cz, Polášková, Alexandra1 alexandra.polaskova@lfmotol.cuni.cz, Nikl, Tomáš1 tomas.nikl@lf1.cuni.cz, Feber, Martin1 Martin.Feber@ruk.cuni.cz
Publikováno v:
ITlib: Informačné Technológie a Knižnice. 2017, Issue 2, p30-35. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feberová, Jitka
This dissertation pursues the possibility of increasing quality of teaching students in medical fields using LMS Moodle. It is based on years of experience with designing of e-learning courses at the Charles University. LMS Moodle uses knowledge of c
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-308909
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.