Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Fe, Eduardo"'
Autor:
Jensen, Keith, Rouvroye, Lin, Eiteljoerge, Sarah, Lieven, Elena, Fe, Eduardo, Pouscoulous, Nausicaa
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology January 2025 249
Autor:
Fé, Eduardo, Hollingsworth, Bruce
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series A (Statistics in Society), 2016 Oct 01. 179(4), 1051-1067.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44682196
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fé, Eduardo, Hofler, Richard
Publikováno v:
Journal of Productivity Analysis, 2013 Jun 01. 39(3), 271-284.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43549922
Autor:
Fé, Eduardo
Publikováno v:
Journal of Productivity Analysis, 2013 Jun 01. 39(3), 285-302.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43549923
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We investigate how childhood cognitive skills affect strategic sophistication and adult outcomes. In particular, we emphasize the importance of childhood theory-of-mind as a cognitive skill. We collected experimental data from more than seven hundred
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::5f758fde1cfd817fd03420344bb173a9
https://hdl.handle.net/10419/232653
https://hdl.handle.net/10419/232653
Publikováno v:
Espacio Abierto. Cuaderno Venezolano de Sociología. oct-dec2019, Vol. 28 Issue 4, p240-242. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fe, Eduardo, Gill, David
In this paper we investigate how observable cognitive skills influence the development of strategic sophistication. To answer this question, we study experimentally how psychometric measures of theory-of-mind and cognitive ability (or 'fluid intellig
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::3268b35619dd822705229ac0c72755b2
https://hdl.handle.net/10419/177130
https://hdl.handle.net/10419/177130