Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Fazzio, Daniela"'
Autor:
Fazzio, Daniela F.
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da PUC_SPPontifícia Universidade Católica de São PauloPUC_SP.
Made available in DSpace on 2016-04-29T13:18:11Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Daniela Fazzio.pdf: 555426 bytes, checksum: 2c90c904bcc3dce2b7cc35c0bb40d4d7 (MD5) Previous issue date: 2002-04-24
Considering behavioral intervention for autism / deve
Considering behavioral intervention for autism / deve
Externí odkaz:
https://tede2.pucsp.br/handle/handle/16843
Autor:
Thomson, Kendra M., Martin, Garry L., Fazzio, Daniela, Salem, Sandra, Young, Kristen, Yu, C.T.
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders July-September 2012 6(3):1073-1082
Autor:
Fazzio, Daniela F.
Discrete-trials teaching (DTT) is one of the principal techniques used in Applied Behaviour Analysis programs for children with autism. Although the demand for training individuals to implement DTT is high, published studies on strategies to do so ar
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/2965
Autor:
Fazzio, Daniela F.
Discrete-trials teaching (DTT) is one of the principal techniques used in Applied Behaviour Analysis programs for children with autism. Although the demand for training individuals to implement DTT is high, published studies on strategies to do so ar
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/2965
Autor:
Fazzio, Daniela F.
Discrete-trials teaching (DTT) is one of the principal techniques used in Applied Behaviour Analysis programs for children with autism. Although the demand for training individuals to implement DTT is high, published studies on strategies to do so ar
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/2965
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders 2009 3(3):590-606
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders 2009 3(1):57-66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Developmental Disabilities; 2017, Vol. 23 Issue 1, p18-28, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.