Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Fazilat S"'
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 12, Iss 1, Pp 1-35 (2024)
Abstract Meta-analyses and international large-scale assessments (ILSA) are key sources for informing educational policy, research, and practice. While many critical research questions could be addressed by drawing evidence from both of these sources
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d478fa0c12f64ec0afdf339488989341
Autor:
Seddigheh Edalat Sarvestani, Nahid Hatam, Mozhgan Seif, Leila Kasraian, Fazilat Sharifi Lari, Mohsen Bayati
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
Abstract Providing fresh blood to keep people in need of blood alive, has always been a main issues of health systems. Right policy-making in this area requires accurate forecasting of blood demand. The current study aimed at predicting demand for di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f122685aba504142a298491c73651073
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Damian Murchan, Fazilat Siddiq
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-27 (2021)
Abstract Analysis of user-generated data (for example process data from logfiles, learning analytics, and data mining) in computer-based environments has gained much attention in the last decade and is considered a promising evolving field in learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/148845dd47b0490dabc4e759cfe50885
Publikováno v:
Acta Didactica Norden, Vol 16, Iss 4 (2022)
Programming and computational thinking have (re)gained an increased focus in compulsory education worldwide, consequently demanding teachers of various subjects to engage in the teaching and learning of the two. A recent curriculum reform in Norway
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c30ae248b0a54ae8ad54eac03717b816
Autor:
Toczek MT, Carson RE, Lang L, Ma Y, Spanaki MV, Der MG, Fazilat S, Kopylev L, Herscovitch P, Eckelman WC, Theodore WH, Toczek, M T, Carson, R E, Lang, L, Ma, Y, Spanaki, M V, Der, M G, Fazilat, S, Kopylev, L, Herscovitch, P
Publikováno v:
Neurology; 2003 Mar 11, Vol. 60 Issue 5, p749-756, 8p
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/502934fa76264a0e9c5192ed7002f083
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gaillard, W D., Weinstein, S, Conry, J, Pearl, P L., Fazilat, S, Fazilat, S, Vezina, L G., Reeves-Tyer, P, Theodore, W H.
Publikováno v:
Neurology (Ovid); February 2007, Vol. 68 Issue: 9 p655-659, 5p
Autor:
Gaillard, W.D., Kopylev, L., Weinstein, S., Conry, J., Pearl, P.L., Spanaki, M.V., Fazilat, S., Fazilat, S., Venzina, L.G., Dubovsky, E., Theodore, W.H.
Publikováno v:
Neurology (Ovid); March 2002, Vol. 58 Issue: 5 p717-722, 6p