Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Fay, Martina"'
Autor:
Fay, Martina1, Guadarrama, Jessica2, Colmenares-Roa, Tirsa3, Moreno-Licona, Iraís2, Cruz-Martin, Ana Gabriela4, Peláez-Ballestas, Ingris5 pelaezin@gmail.com
Publikováno v:
BMC Palliative Care. 2/4/2021, Vol. 20 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cruz Martín, Ana Gabriela, Colmenares Roa, Tirsa Alejandra, Fay, Martina, Manrique de Lara y Ramírez, Amaranta, Figueroa Perea, Juan Guillermo, Peláez Ballestas, Ingris
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Bioética; Vol. 22 Núm. 1 (2022); 131-148
Ethnographic fieldwork, which implies the encounter with otherness, is used by medical anthropology to approach the understanding of social problems related to health, illness, care and death. The objective of the work was to carry out an ethical ref
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2802::f209847a1b44a8ec987017ec8550ec72
https://revistas.unimilitar.edu.co/index.php/rlbi/article/view/5905
https://revistas.unimilitar.edu.co/index.php/rlbi/article/view/5905
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Camilla, Borgna
Perché parlare ancora di diseguaglianze scolastiche, e perché farlo dalla prospettiva degli studenti stranieri? Come ha mostrato anche la crisi pandemica, il nostro sistema formativo resta distante dall'ideale di pari opportunità: il contesto fami
Autor:
Rolf Becker
Presenting original contributions from the key experts in the field, the Research Handbook on the Sociology of Education explores the major theoretical, methodological, empirical and political challenges and pressing social questions facing education