Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Fawkes, Sally"'
Publikováno v:
Pedagogy in Health Promotion, 2019 Sep 01. 5(3), 168-170.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26780787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 4. Path coefficients and hypothesis testing.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e53afcddb1301fdefbf5fa2914368deb
Additional file 3: Table S3. Indirect effects of knowledge on intended practice.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1d869848650b3c6bc0968ebd9917d576
Additional file 1: Table S1. Reliability and validity of Reflective Measurement Models.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8dfe03f3af16a36d0a492837b3a2944d
Additional file 3: Appendix File 3. Mediation regression results of predictors of MCI knowledge on practice scores via attitudes.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::98fdb0d98c461fe51a746ef43d8dedfd
Additional file 2: Appendix File 2. Survey on the detection and management of mild cognitive impairment in community health services.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1cce8af43ba07ddadeb90bc1c3b1f096