Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Fauzi, Hilman"'
Publikováno v:
KnE Social Sciences; 8/15/2024, p78-87, 10p
Autor:
Fauzi, Hilman1 hilmanfauzitsp@telkomuniversity.ac.id, Rizqullah, Rafif1 rafifr08@gmail.com, Ariyanti, Maya1 ariyanti@telkomuniversity.ac.id, H., Ivy Anindhita1 ivyanindhita@student.telkomuniversity.ac.id
Publikováno v:
ASEAN Marketing Journal. Dec2022, Vol. 14 Issue 2, p197-210. 14p.
Publikováno v:
Enrichment : Journal of Management. 13:634-643
A descriptive quantitative research methodology was adopted. All of the students in the city of Bandung were the sampled population for this study. All students in the city of Bandung were randomly selected as part of the sampling procedure for this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2023, Vol. 2654 Issue 1, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fauzi, Hilman1,2 hilmanfauzitsp@telkomuniversity.ac.id, Azzam, M. Abdullah3 azzam.cyber@gmail.com, Shapiai, Mohd. Ibrahim1 md_ibrahim83@utm.my, Masaki Kyoso4 mkyoso@tcu.ac.jp, Khairuddin, Uswah1 uswah.kl@utm.my, Tadayasu Komura4 g1781408@tcu.ac.jp
Publikováno v:
Telkomnika. Oct2019, Vol. 17 Issue 5, p2561-2571. 11p.
Autor:
Harsono, Ali Budi, Susiarno, Hadi, Suardi, Dodi, Owen, Louis, Fauzi, Hilman, Kireina, Jessica, Wahid, Rizki Amalia, Carolina, Johanna Sharon, Mantilidewi, Kemala Isnainiasih, Hidayat, Yudi Mulyana
Publikováno v:
BMC Research Notes; 12/3/2022, Vol. 15 Issue 1, p1-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.