Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Fattorini R"'
Autor:
Fattorini R., Paoletti G.
The aim of this research was to analyze the contribution that a self-observation tool (the diary) can offer in a Blended University course with university students. A group of 67 university students observed their listening, reading and study behavio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d069626f5ae673892233de6471c4da62
http://hdl.handle.net/11368/2992476
http://hdl.handle.net/11368/2992476
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advanced Industrial Conference on Telecommunications/Service Assurance with Partial & Intermittent Resources Conference/E-Learning on Telecommunications Workshop (AICT/SAPIR/ELETE'05); 2005, p516-522, 7p