Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Zachovat současné nastavení filtrů
EXPAND:"fulltext"
Domovská stránka
Vyhledávání: "Fattorini, Ottavio"
Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno
1
-
4
of
4
pro vyhledávání:
'"Fattorini, Ottavio"'
Řazení
od nejnovějšího
Podle data vzestupně
podle relevance
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
Vybrat výsledek číslo 1
1
Il Modello DADA (Didattiche per Ambienti Di Apprendimento): paradigma di una governance innovativa delle istituzioni scolastiche italiane
Autor:
Fattorini, Ottavio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3686::2c8bab9756f1faa7a2f4b13498acddf3
http://hdl.handle.net/11573/1631646
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 2
2
La dirigenza umanistica come nuovo approccio alla dirigenza scolastica: la definizione del costrutto
Autor:
Botta, Emanuela
,
Fattorini, Ottavio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3686::bafd46d4b9e475a95a3d41bdfa5ada41
http://hdl.handle.net/11573/1627200
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 3
3
Le ricadute del modello DADA (Didattiche per Ambienti di Apprendimento) sulle scuole: il benessere degli insegnanti, le prassi didattiche, gli ambienti di apprendimento e la governance delle scuole
Autor:
Cecalupo, Marta
,
Fattorini, Ottavio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3686::2fb9d8bd60593b824c7bae1f76a92b47
https://hdl.handle.net/11573/1658941
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 4
4
Luci e ombre nei processi di elaborazione del Rav (Rapporto di Autovalutazione). Un’indagine sul punto di vista dei Dirigenti Scolastici
Autor:
Benvenuto, Guido
,
Gianluca, Consoli
,
Fattorini, Ottavio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3686::16bdbadb27390d7fd54c0fa35c1c0ef3
http://hdl.handle.net/11573/1305275
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
Vyhledávací nástroje:
RSS
Poslat e-mailem
Upřesnit hledání
Omezení vyhledávání
Plný text
Recenzováno
Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
Předmět
1
autonomia
1
dada
1
didattica innovativa
1
innovazione
1
miglioramento
1
settore m-ped/01 - pedagogia generale e sociale
1
settore m-ped/03 - didattica e pedagogia speciale
1
valutazione
Vydavatel
2
pensa multimedia editore s.r.l.
1
pensa multimedia
Zdroj
4
OpenAIRE
Rok vydání
Od:
do:
×
načítá se......