Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Fathy, Hala A."'
Autor:
Fathy, Hala A.1 halahafez15@yahoo.com, Soliman, Ali M.1, Lotfy, Sabah M.1, Omar, Wafeek E. K.1
Publikováno v:
Zagazig University Medical Journal. Nov/Dec2023, Vol. 29 Issue 6, p1506-1514. 9p.
Autor:
Rashad, Nearmeen M.1, Fathy, Hala A.2, mosaad, Hala3, Sami, May M.4, Kamal, Nafesa M.1 nanaashraf8979@gmail.com
Publikováno v:
Zagazig University Medical Journal. 2023 Supplement, Vol. 29, p329-337. 9p.
Autor:
Fathy, Hala Ahmad1, El Gwaad, El Hady Ahmed Abd1, Amin, Karam Selim1, Said, Sally Mahmoud2, Khalil Ibrahim, Ghada Abd El Wahab1 dr.g.abdelwahab@gmail.com
Publikováno v:
Zagazig University Medical Journal. Jan2023, Vol. 29 Issue 1, p238-244. 7p.
Publikováno v:
Toxicology & Environmental Health Sciences; Jun2024, Vol. 16 Issue 2, p135-149, 15p
Publikováno v:
In Journal of the Neurological Sciences 15 January 2015 348(1-2):74-80
Publikováno v:
Egyptian Journal of Hospital Medicine. 10/11/2020, Vol. 81 Issue 6, p2235-2245. 11p.
Autor:
Hashim, Noha Ali1 (AUTHOR) n.hashim83@hotmail.com, Fathy, Hala Ahmed1 (AUTHOR), Esawy, Marwa Mohammed2 (AUTHOR), Shabana, Marwa Ahmed2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Egyptian Journal of Neurology, Psychiatry & Neurosurgery. 6/19/2020, Vol. 56 Issue 1, p1-8. 8p.
Autor:
FATHY, HALA FAYED HASSAN
Understanding teachers' perceptions of STEM education is crucial to ensure the quality of teaching and learning provided for the students in the classrooms. This study aimed at investigating science teachers’ perceptions towards STEM education in p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1664::4b8c77ccbadc6191bbc2c20943a8f768
https://hdl.handle.net/10576/26397
https://hdl.handle.net/10576/26397
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.