Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Fashion Retailers"'
Publikováno v:
Fashion and Textiles, Vol 11, Iss 1, Pp 1-19 (2024)
Abstract Smart technology has become an increasingly prominent feature in the fashion apparel industry. However, small retailers still face challenges while trying to adopt such innovative smart technologies to increase consumer interaction and sales
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/021e8ab646414dcd9762556060965c89
Autor:
Tshepo Tlapana, Magalingam Atheeshey Pillay, Ntombikayise Princess Magoso, Cleopatra Moipone Matli
Publikováno v:
International Journal of Financial Studies, Economics and Management, Vol 3, Iss 1 (2024)
This study aims to determine customers' expectations and perceptions of service quality in Selected Fashion Retail Stores (SFRS) in the Greater Durban Area, South Africa. The key objective is to gauge the service excellence in the chosen retail fashi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8462be7347cf44f0a3423e5294d61c55
Autor:
Tshepo Tlapana, Magalingam Atheeshey Pillay, Ntombikayise Princess Magoso, Cleopatra Moipone Matli
Publikováno v:
International Journal of Financial Studies, Economics and Management, Vol 3, Iss 1 (2024)
This study aims to determine customers' expectations and perceptions of service quality in Selected Fashion Retail Stores (SFRS) in the Greater Durban Area. The key objective is to gauge the service excellence in the chosen retail fashion stores in t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/998c14db63814fceaa235f9e6a36526b
Autor:
Hassan, Siti Hasnah, Ara, Husna
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2021, Vol. 13, Issue 11, pp. 2462-2479.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-03-2020-0066
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hamouda, Manel
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2021, Vol. 49, Issue 10, pp. 1464-1480.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-09-2020-0369
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nash, Jill
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 2018, Vol. 23, Issue 1, pp. 82-103.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-01-2018-0012
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 2018, Vol. 22, Issue 3, pp. 301-316.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-03-2017-0027
Autor:
Craik, Jennifer
Publikováno v:
Journal of Asia-Pacific Pop Culture, 2017 Jun 01. 2(1), 30-52.