Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Faruqe, Farhana"'
The recent developments in Artificial Intelligence (AI) technologies challenge educators and educational institutions to respond with curriculum and resources that prepare students of all ages with the foundational knowledge and skills for success in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.05809
The work reported here addresses the capacity of psychophysiological sensors and measures using Electroencephalogram (EEG) and Galvanic Skin Response (GSR) to detect levels of trust for humans using AI-supported Human-Machine Interaction (HMI). Impro
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.08140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Faruqe, Farhana, Khan, Mumit
Publikováno v:
Innovations & Advances in Computer Sciences & Engineering; 2010, p337-342, 6p
Autor:
Patel, Anita, Gai, Jiaxiang, Trujillo-Rivera, Eduardo, Faruqe, Farhana, Kim, Dongkyu, Bost, James, Pollack, Murray
Publikováno v:
Critical Care Medicine; 2022 Supplement, Vol. 50, p502-502, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.