Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Farris, Amy Voss"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2020 Feb 01. 29(1), 35-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48741979
Studies of scientists building models show that the development of scientific models involves a great deal of subjectivity. However, science as experienced in school settings typically emphasizes an overly objective and rationalistic view. In this pa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1602.06963
Autor:
Farris, Amy Voss, Sengupta, Pratim
We examine the process through which computational thinking develops in a perspectival fashion as two middle school students collaborate with each other in order to develop computational models of two graphs of motion. We present an interaction analy
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1403.3790
Publikováno v:
Technology, Knowledge & Learning. 2013. Vol. 17 (1 -2), pp 23 - 42
Novice learners find motion as a continuous process of change challenging to understand. In this paper, we present a pedagogical approach based on agent-based, visual programming to address this issue. Integrating Logo programming with curricular sci
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1305.2883
Autor:
Wagh, Aditi, Lam-Herrera, Marilu, Pratim Sengupta, Reimers, Jackson, Vogelstein, Lauren, Brady, Corey, Steinberg, Rebecca, Thomas, Curtis, Pierson, Ashlyn, Farris, Amy Voss, Wolkenhauer, Rachel, Lloyd, Gwendolyn, P Karen Murphy, Deliema, David, Enyedy, Noel, Danish, Joshua, Steen, Francis, Chani Fridman, Levy, Sharona T, Bang, Megan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::382473bd0f413485f246d3c49f2d1af5
Autor:
Farris, Amy Voss1 amy.farris@vanderbilt.edu, Sengupta, Pratim2 pratim.sengupta@ucalgary.ca
Publikováno v:
Educational Theory. Apr2016, Vol. 66 Issue 1/2, p279-296. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.